Ens reconeixeu??? Ahir vam fer ballada al pati!!! Després de veure el tutorial de CS, vam fabricar uns caps de nans i vam aprendre el ball. La tradicionàlia d'aquest any ha estat genial!
Ens reconeixeu??? Ahir vam fer ballada al pati!!! Després de veure el tutorial de CS, vam fabricar uns caps de nans i vam aprendre el ball. La tradicionàlia d'aquest any ha estat genial!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada