Aquest dimecres, a la 2a sessió de formació a l'Auditori de Barcelona, vam assajar el repertori, els moviments coreogràfics i vam poder veure els materials que necessitarem.
Aquest dimecres, a la 2a sessió de formació a l'Auditori de Barcelona, vam assajar el repertori, els moviments coreogràfics i vam poder veure els materials que necessitarem.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada